۱۳۹۱ خرداد ۲, سه‌شنبه

45


۷ نظر:

علی گفت...

ولکام بک

Afra گفت...

مرسی :)

masood گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...

++++++++++++++++

undenied گفت...

به نظرم اومد قرصا فولاکستین هستن...

ناشناس گفت...

قرصارو وردار جاش پسته بذار . یا موز . دفعه ی دیگه هم ببینم کاراکترارو داری به این سمت و سو سوق می دی انگش می کنم چشت . آموکسی آموکسی و درمانی درمانی هم نکن واسه من . من خودم دکترم اتفاقن مطبمم بازه تا چشمت درآد . (یه رفیق دارم از این کلمه ی درمانی برا مصرف ، خدا استفاده می کنه . یعنی اوردوزم باهاش توجیه می کنه قشنگ می بینی که راس داره می گه بنده خدا)

Afra گفت...

می‌دونی کامنت می‌ذاری، آدم می‌چسبه به سقف از خوشی؟ :]
نه دیگه قول می‌دم کاراکتر رو به سمت و سوی خوب سوق بدم.
یه برادرزاده هم دارم، خواب که بودم میومد انگشت می‌کرد تو چشمم یه بند می‌گف بیدار شو بیدار شو بیدار شو.